Clearly of Sweden - Chalmers Teknikpark - 031 69 01 00
1. Yleistä
Clearly of Sweden tarjoaa ilmaisen toimituksen Pohjoismaissa.
Clearly of Sweden AB myy vesijohtoveden suodatusjärjestelmiä internetin kautta yksityishenkilöille ja yrityksille tuotemerkin Clearly of Sweden alla. Tilauksen tekeminen tarkoittaa, että hyväksyt sopimusehtomme. Clearly pidättää oikeuden muuttaa verkkosivuston ja muiden julkaisujen hintoja ilman ennakkoilmoitusta.
2. Tilaaminen
Clearly-tuotteet tilataan täällä verkkokaupassamme osoitteessa www.clearlyofsweden.fi. Jos kohtaat ongelmia, lähetä meille sähköpostia, niin autamme sinua. Verkkotilaus on valmis, kun saat meiltä tilausvahvistuksen. Emme kuitenkaan voi taata, että pystymme aina toimittamaan kaikki verkkokaupasta tilaamasi tuotteet sovittuun toimituspäivään mennessä.
3. Toimitusaika
Normaali toimitusaika on 2-6 työpäivää tilauspäivästä. Jos tilaat tuotteen, joka on tilapäisesti loppunut varastosta, koko tilaus toimitetaan jälkitoimituksena, kunnes koko toimitus voidaan suorittaa.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun numerossa +46-31-69 01 00, jos haluat osatoimituksen.
4. Vahvistus
Heti kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen, jossa on tietoja tilauksestasi.
Säästä tilausvahvistus taltee. Se on hyvä pitää käsillä, jos otat yhteyttä asiakaspalveluun.
5. Maksuvaihtoehdot
Clearly - Klarna Check Outissa voit valita maksutavaksi luottokortin, laskun, verkkopankkimaksun tai Mobile Pay:n. Sinä valitset, mikä sopii sinulle parhaiten. Heti kun ostos on rekisteröity, kun olet laittanut tuotteen ostoskoriin, voit valita haluamasi maksutavan. Jos sinulla on kysyttävää, olet tietenkin tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
6. Toimitus
Toimitus on ilmainen kaikkiin Pohjoismaihin.
7. Kuljetus
Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana, Clearly vastaa kustannuksista. Sinun on kuitenkin ilmoitettava asiasta asiakaspalveluumme 10 päivän kuluessa. Jos tavara on vahingoittunut tai kadonnut palautuksen yhteydessä, sinä olet vastuussa kustannuksista.
Ratkaisemattomista lähetyksistä veloitamme ostajalta kaikki tällaisesta palautuksesta aiheutuvat kustannukset (hallinto, logistiikka, toimitus) 26 euroa. Maksu on suoritettava luottokortilla 10 päivän kuluessa laskun päiväyksestä. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä Clearlyn asiakaspalveluun puh. +46-31-69 01 00
8. Tilauksen muuttaminen
Sinulla on mahdollisuus muuttaa tilaustasi maksutta siihen asti, kunnes Clearlyn asiakaspalvelu on pakannut paketin. Sen jälkeen muutoksia ei voi enää tehdä. Jos asiakas ei jostain syystä noutaa tavaraa sisältävää pakettia, joudumme veloittamaan asiakkaalta todelliset toimituskulut ja palautuslähetyksen. Noutamattomista tavaroista lisätään myös käsittelymaksu. Toimitusehtojamme ei sovelleta noutamattomiin paketteihin. Veloitamme siis paketista meille veloitetut toimituskulut emmekä vain tuettua asiakaslähetysmaksua.
Noutamattomista paketeista veloitamme tällä hetkellä 26 euroa. Noutamattomiin paketteihin ei sovelleta peruutusoikeutta eikä Ruotsin kuluttajaviranomaisen suosittelemaa 14 päivän palautusaikaa.
9. Riitatilanteet
Näihin ehtoihin liittyvät riidat ratkaistaan Ruotsin lain mukaan.
Clearly of Sweden AB noudattaa Ruotsin kuluttajaviraston suosituksia.
Palautukset
1. Peruuttamisoikeus
Sinulla on oikeus palauttaa tilatut virheettömät tavarat. Tästä on ilmoitettava välittömästi tavaran vastaanottamisen jälkeen, kuitenkin viimeistään 10 päivän kuluessa toimituksesta. Ilmoita siitä sähköpostitse info@clearlyofsweden.se tai kirjeitse osoitteeseen
Clearly of Sweden AB Customer Service
Chalmers Teknikpark Sven Hultins gata 9,
412 88 Göteborg.
Viestissä on oltava seuraavat tiedot:
1. Tilausnumero
2. Laskun numero
3. Palautettavien tuotteiden nimi
Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja vahingoittumattomia alkuperäispakkauksissaan (sinetit tai suojamuovi eivät saa olla rikki). Palauta tavarat yhdessä laskun (tai sen kopion, etu- ja takapuoli) kanssa. Muista täyttää palautuksen syy laskun kääntöpuolelle. Sinun on maksettava itse palautuspostit.
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä Clearlyn asiakaspalveluun puh. +46-31-69 01 00
2. Reklamaatiot ja palautukset
Takaamme, että tilaamasi tavarat ovat virheettömiä toimitettaessa. Jos saat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 10 päivän kuluessa. Otamme vastaan vikailmoituksen ja lähetämme sinulle etukäteen maksetun palautusetiketin. Palauta tuote siinä kunnossa, jossa se on vastaanotettu, ja liitä mukaan vahinko- tai vikailmoitus, niin saat virheettömän tuotteen tai oikean tuotekappaleen. Virheellisesti toimitetun tavaran on oltava käyttämättömänä ja vahingoittumattomana alkuperäispakkauksessa (sinetit tai suojamuovi eivät saa olla rikki). Puutteellisesta pakkauksesta johtuvat kuljetusvauriot veloitetaan asiakkaalta.
Palauta tavarat yhdessä laskun (tai sen kopion, sekä etu- että takapuoli) kanssa. Täytä palautuksen syy laskun kääntöpuolelle. Clearly of Swedenille palautetuista lähetyksistä peritään maksu, joka on tällä hetkellä 26 euroa sisältäen arvonlisäveron ja jolla katetaan Clearly of Swedenin kulut (kuten kuljetus- ja hallintokulut).
HUOM! Ennen viallisen / virheellisesti toimitetun tuotteen palauttamista sinun on otettava yhteyttä Clearlyn asiakaspalveluun, jotta reklamaatio hyväksytään ja palautuspostimaksu maksetaan.
Vastuu tilattujen tavaroiden virheistä rajoittuu tässä mainittuun. Clearly tarkistaa/testaa lähetetyt tavarat virhekuvauksesi mukaan, minkä vuoksi on tärkeää, että virhekuvaus on mahdollisimman yksityiskohtainen. Jos tavarat todetaan testauksen jälkeen virheettömiksi, sinulta peritään 379 kruunun maksu, jolla katetaan Clearlyn palautuskulut. Jos Clearly pitää tavaroita/tuotteita virheettöminä, lähetys palautetaan vain asiakkaan pyynnöstä. Tällöin veloitetaan uusi lähetysmaksu. Clearly ei ota vastuuta tuotteen virheellisestä asennuksesta johtuvista vahingoista. Epävarmoissa tapauksissa asennus on annettava ammattilaisen tehtäväksi. Kysy vakuutusyhtiöltäsi, mitä sääntöjä heihin sovelletaan tämäntyyppisessä asennuksessa.
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä Clearlyn asiakaspalveluun. Clearly of Sweden AB noudattaa Ruotsin kuluttajaviraston suosituksia.
Palauta tavarat seuraavaan osoitteeseen:
Clearly of Sweden / Logistik LM
Gamlebyvägen 1
520 11 Vegby.
Clearly of Sweden - Chalmers Teknikpark - +46-31 69 01 00