20 years of industry experience

Support Chalmers Teknikpark - 031 69 01 00

Ilmainen toimitus - Nopeat toimitukset - Turvalliset ostot

     

   

                  Clearly of Sweden - Chalmers Teknikpark - 031 69 01 00

 

Sopimusehdot - Clearly of Sweden


1. Yleiset sopimusehdot

Clearly of Swedenin toimitukset ovat maksuttomia Pohjoismaissa. 
Clearly of Sweden AB myy vesijohtoveden suodatusjärjestelmiä Clearly of Sweden -tuotemerkillä internetin kautta yksityishenkilöille ja yrityksille. Tilauksen tekeminen tarkoittaa, että hyväksyt ostoehtomme. Clearly pidättää oikeuden muuttaa verkkosivuston ja muiden julkaisujen hintoja ilman ennakkoilmoitusta. 


2. Tilaus
Tuotetilaukset tehdään verkkokaupassamme osoitteessa www.clearlyofsweden.fi. Jos kohtaat ongelmia tilauksen kanssa, lähetä meille sähköpostia, niin autamme sinua. Verkkotilaus on valmis, kun saat meiltä tilausvahvistuksen. Emme kuitenkaan voi taata, että pystymme aina toimittamaan kaikki verkkokaupasta tilaamasi tuotteet sovittuun toimituspäivään mennessä.



3. Toimitusaika
Normaali toimitusaika Suomeen on 2-6 työpäivää tilauspäivästä. Jos tilaat tuotteen, joka on tilapäisesti loppunut varastosta, tilaus lähetetään vasta kun koko tilaus voidaan lähettää. Ota yhteyttä asiakaspalveluun numerossa 031-69 01 00, jos haluat osatoimituksen.


4. Tilausvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse vahvistuksen, jossa on tietoja tilauksestasi. On hyvä, jos tallennat tilausvahvistuksen, jotta se on käsilläsi, jos otat yhteyttä meihin tilaukseen liittyen.


5. Maksuvaihtoehdot

Clearlyn Klarna Check Outissa voit valita maksutavaksi luottokortin, laskun, osamaksun tai verkkopankkimaksun. Heti kun olet laittanut tuotteen ostoskoriin, voit valita haluamasi maksutavan.


6. Toimituskulut
Toimitukset Pohjoismaissa ovat aina ilmaisia. 


7. Kuljetus
Jos tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana, Clearly vastaa kuluista. Sinun on kuitenkin ilmoitettava asiasta asiakaspalveluumme 14 päivän kuluessa. Jos tavara on vahingoittunut tai kadonnut palautuksen yhteydessä, olet vastuussa maksusta. Ratkaisemattomista lähetyksistä veloitamme ostajalta kaikki tällaisesta palautuksesta aiheutuvat kustannukset (hallinto, logistiikka, toimitus) tällä hetkellä 26 euroa. Maksu on suoritettava luottokortilla 14 päivän kuluessa laskun päiväyksestä. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä Clearlyn asiakaspalveluun puh. +46-31-69 01 00​


8. Tilauksen muuttaminen
Sinulla on mahdollisuus muuttaa tilaustasi maksutta siihen asti, kunnes Clearlyn asiakaspalvelu on pakannut paketin. Sen jälkeen muutoksia ei voi enää tehdä. Jos asiakas ei jostain syystä nouda pakettia, joudumme veloittamaan asiakkaalta todelliset toimituskulut ja palautuslähetyksen. Noutamattomista tavaroista lisätään myös käsittelymaksu. Toimitusehtojamme ei sovelleta noutamattomiin paketteihin. Veloitamme siis paketista meille veloitetut toimituskulut emmekä vain varsinaista toimituskulua. Noutamattomista paketeista veloitamme tällä hetkellä 26 euroa. Noutamattomiin paketteihin ei sovelleta peruutusoikeutta eikä Ruotsin kuluttajaviranomaisen suosittelemaa 14 päivän palautusaikaa.​


9. Riitatilanteet
Näihin ehtoihin liittyvät riidat ratkaistaan Ruotsin lain mukaan. Clearly of Sweden AB noudattaa Ruotsin kuluttajaviraston suosituksia.



Palutukset

1. Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus palauttaa tilatut virheettömät tavarat. Tästä on ilmoitettava välittömästi tavaran vastaanottamisen jälkeen, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa toimituksesta. Ilmoita siitä sähköpostitse tillinfo@clearlyofsweden.se tai kirjeitse osoitteeseen Clearly of Sweden AB, Customer Service, Chalmers Teknikpark Sven Hultins gata 9, 412 88 Göteborg.

 

Viestissä on oltava seuraavat tiedot:

1. tilausnumero.

2. laskun numero.

3. palautettavien tuotteiden nimi.

Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja vahingoittumattomia alkuperäispakkauksissaan (sinetit tai suojamuovi eivät saa olla rikki). Palauta tavarat yhdessä laskun (tai sen kopion, etu- ja takapuoli) kanssa. Muista täyttää palautuksen syy laskun kääntöpuolelle. Sinun on maksettava itse palautuspostit.

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä Clearlyn asiakaspalveluun puh. +46-31-69 01 00



2. Reklamaatiot ja palautukset

Takaamme, että tilaamasi tavarat ovat virheettömiä toimitettaessa. Jos saat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa. Otamme vastaan reklamaation ja lähetämme sinulle etukäteen maksetun palautusetiketin. Palauta tuote siinä kunnossa, jossa se on vastaanotettu, ja liitä mukaan vahinko- tai vikailmoitus, niin saat virheettömän tuotteen tai oikean tuotteen. Virheellisesti toimitetun tavaran on oltava käyttämättömänä ja vahingoittumattomana alkuperäispakkauksessa (sinetit tai suojamuovi eivät saa olla rikki). Puutteellisesta pakkauksesta johtuvat kuljetusvauriot palautuksessa veloitetaan asiakkaalta. Palauta tavarat yhdessä laskun (tai sen kopion, sekä etu- että takapuoli) kanssa. Täytä palautuksen syy laskun kääntöpuolelle. 

Clearly of Swedenille palautetuista lähetyksistä peritään maksu, joka on tällä hetkellä 26 euroa sisältäen arvonlisäveron ja jolla katetaan Clearly of Swedenin kulut (kuten kuljetus- ja hallintokulut).

HUOM! Ennen viallisen / virheellisesti toimitetun tuotteen palauttamista sinun on otettava yhteyttä Clearlyn asiakaspalveluun, jotta reklamaatio hyväksytään ja palautuspostimaksu maksetaan.

Vastuu tilattujen tavaroiden virheistä rajoittuu tässä mainittuun. Clearly tarkistaa ja testaa lähetetyt tavarat virhekuvauksesi mukaan, minkä vuoksi on tärkeää, että virhekuvaus on mahdollisimman yksityiskohtainen. Jos tavarat todetaan testauksen jälkeen virheettömiksi, sinulta veloitetaan 26 euroa Clearlyn palautuskulujen kattamiseksi. Jos Clearly pitää tavaroita/tuotteita virheettöminä, lähetys palautetaan asiakkaalle vain asiakkaan pyynnöstä. Tällöin veloitetaan uusi toimitusmaksu. Clearly ei ota vastuuta tuotteen virheellisestä asennuksesta johtuvista vahingoista. Epävarmoissa tapauksissa asennus on annettava ammattilaisen tehtäväksi. Kysy vakuutusyhtiöltäsi, mitä sääntöjä heihin sovelletaan tämäntyyppisessä asennuksessa.

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä Clearlyn asiakaspalveluun. Clearly of Sweden AB noudattaa Ruotsin kuluttajaviraston suosituksia.

Palauta tavarat osoitteeseen: Clearly of Sweden - LM Logistik Gamlebyvägen 1, 523 62 Vegby.


Clearly of Sweden - Chalmers Teknikpark

 
Clearly XPRESS

Värför filtrera?

Kundservice

Köpvillkor

Om Clearly of Sweden

Asiakkaan sisäänkirjautuminen

     

Takaisin alkuun
Tuottaja: Wikinggruppen